Followers

Sunday, May 1, 2011

Lepassss

Wah, mcm x percaya je final exam dh hbs.. tp x berakhir dgn sempurna.. sedikit kekecewaan d situ yea... tp xpe, yg pntg final dh hbs.. so blh la kite enjoy!!! yg lain2 tu kite fikir kemudian.. yg lain tu ape yea?? owh, msti la result kn?? mls lg aku nk fikir sal result, wat menyemak otak je.. yg penting skrg, packing2 barang dan esk kite pulang ke kampung halaman... yea!! yea!! balik kampung!!.. Tp......... tiket aku dh beli ke belum?? YaAllah, mcm mane la aku blh lupa nk beli.. :(( so, mcm mane aku nk blk nih??? Waaaaa.... nk balik!! nk balik!! x nk dah duk sni!! eh, eh, wat ape aku beli tiket.. aku kan mmg asl kelantan dan menetap d kelantan... lupa daaa.. mcm ni la jd nye bile dh lame x blk.. rase mcm tggl jauh lak.. hehehe. aku ni mmg x yah beli tiket.. pegi je stesen bas, tggu bas No 5 dtg dan bayar RM5, dh blh balik rmh..x kan senang je..huhu. Sabar Atie yea... 
Umi, Abah, tggu kepulangan anakmu yg jauh d rantau ini.........

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...