Followers

Wednesday, May 4, 2011

Muka Buku

Bosan dah rasenye.. klu on9 je msti ngadap fb.. x dea bnda lain dah ke nk buka.. fb, fb, fb... eh, nape aku tiba2 emo nih.. enth la, kdg2 dah bosan main fb.. 2 yg skrg nih aku jarang dah buka fb.. klu buka pn, akan terbiar je mcm 2... aku lg suka g jalan2, jelajah blog2.. hilang skit rasa bosan 2.. boleh gak tmbh ilmu mengenai blog2.. aku nih bknnye pndai pn bab2 blog nih.. tgk jelah blog aku, simple dan kurang menarik.. x pndai la nk menghias-hias blog nih.. lagipun mud mengedit blog dah x de... so terhasil lah blog yg kurang menarik ini..hehehe. skrg nih aku lebih suka main game drpd on9.. mcm2 game la aku main.. sblm blk hari 2 aku ade la ambk game nga kwn2.. utk bekalan mase cuti la katakan... skrg nih still ade mase lg nk main game, so kne main puas2 la.. x lame lg kakak aku nk kawen, so x dea mase dh nk main game nih.. on9 pn blm tentu smpt.. enth2, P1WiMAX umah aku pn kne off kan utk sementara waktu.. so nikmati la selagi ade mase ini....heheheee

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...