Followers

Saturday, April 30, 2011

Sabarlah wahai HATI

Lambatnye rase mase berlalu... x sbr rase nk 1/5/2011 pukul 5.15 ptg.. tp adakah aku sudah bersedia nk bertemu dengan 'die'?? berdebar2 juga rase hati nih.. ish, mmg rase x sng duduk dh ni... excited, takut, dan mcm2 lg lah perasaan nih.. x tau nk cakap ape dh.. tp nk smpai wktu 2 aku terpaksa menempuh pelbgai dugaan la.. nape lah x bg aku laluinye dgn tenang... hati nih x leh nk ckp ape dh.. terlalu excited dan takut... bkn takut ape pn, tp sbb x ready lg nk berhadapan dgn 'die'... tp mcm mane pn aku kene tmpuh gak... mmg x sbr dh nk tggu waktu 2... setelah sekian lame aku menanti, akhirnye akan tiba juga saat2 itu.. 
1/5/2011 pukul 5.15, akan berakhirnye final exam utk sem 5... 

WAH!!! aku mmg dh x sbr... NAK BALIK!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...