Followers

Thursday, May 12, 2011

X tau la

aku sekarang nih xtau nk post ape kat blog aku nih... 
nk citer sal hidupan seharian aku, rase macam kurang menarik... 
yelah, hidup aku seharian bukan ade yg menarik pn.. biasa2 je..
bangun tido, sampai tido balik, same je... makan, tido,on9... 
tu je keje aku... yelah cuti2 macam nih duk kat umah je..
x de nk g jalan mane.. kalau keluar pn, aku keluar nga family je...
biasa nga umi n nga kakak aku je... 
aku jarang keluar nga member.. xtau la nape.. kurang minat kot kluar2 nga member2 nih... 
kurang minat ke sebab abah x izin kan??? hehehe. 
sebenarnye abah aku memang susah skit nk benarkan aku keluar nga kawan2..sebab tu skrg nih, jadi x kesah dah x kluar nga member2 pn.. dah terbiasa... lagipun kurang berminat dah nk kluar nga member.. 
klu nga family lg bez.. x yah kluarkan duit.. 
jimat skit duit poket ni...hehehe :p tp klu sape2 nk ajak aku kluar blh je, yg pntg belanja makan, belanja shoping... 
eh, mata duitannye aku... hehehe. kawan2 aku ade cakap, zaman sekarang kite kne jadi mata duitan skit... 
sebab semuanye berbayar... 
tp boleh ker macam tu???

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...