Followers

Thursday, November 17, 2011

Saya suka bile ADIK saya rajin

Assalamualaikum semua... 
Rupa2 nya, dh lame atie x bg salam kt blog ni kan... ish~ xbaik btl la.. main redah je.. ko igt xde org kea???!! 
Eh, marah diri sndri nampak...

Saya suka bile ADIK saya rajin...
atie nk menunjuk adk die rjn ker nih?? elleh, mcm la adk die sorg je rjn... 
eh2, jgn salah faham semua... atie bkn nk bangga ke ape.. tp nk bgtau, atie suka bile adk atie rajin sbb atie blh lah suruh die buat keje rumah... klu umi suruh atie, atie suruh die... ni kes membuli adk sbnrnye.. hahaha (ketawa org jahat).. adk atie ni sbnrnye bru berusia 11 tahun.. klu nk suruh die wat keje dh boleh sbnrnye.. tp biasa la ank bongsu, manja lak tu.. tp klu die tba2 dpt hidayah, mmg rajin sgt.. mmg x yah suruh, die akn suka rela tlg.. masa2 mcm ni la atie akn memanfaatkan die..alang2 die tengah rajih, atie suruh la die wat smua keje.. hahaha. jahatkan kakak mcm nih... ade 1 cara lg klu nk suruh kerajinan die tu bertahan lame... cara2 nye ialah kite kene la puji die... "rajin nyo aja nih" , " baguh la aja" , "skmo rajin tlg umi".. kami ore klate, so kecek klate la.. harap maaf yea.. hukhukhuk. kesian kan sape2 dpt kakak mcm nih... tp xpe, kdg2 je die kene buli sbb kdg2 je die dpt 'hidayah' tue... 
OKlah, stakat ini jelah kebanggaan saya bile adk sy RAJIN...


moral: bangga la anda bile adik2 anda seorg yg rajin...

(ni die budak gedik.. HAJAR NASUHA)







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...