Followers

Tuesday, June 21, 2011

Perasan Cantik

Cantik ke aku???
eh, sori2.. silap soalan lak...
Cantik ke header aku nie???
ni baru soalan yg btl... hehehe. simple je kan header aku nie?? aku x de idea nk wat header yg btl2 menarik.. akhirnye terhasil la header aku yg mmg btl2 simple...aku juz ambk gmbr wallpaper, lps 2 taruk gmbr aku.. senangkan?? hehehe aku ade la wat 2 header, tp aku rase yg 1 lg tu kurang menarik..yg ni walapun simple, tp cukup colorful..aku ni suka bnda2 yg colorful, sbb tu aku pilih header yg nih...



mcm mane??yg mane lg menarik sbrnye???
aku tau, dua-dua xlah menarik sgt.. tp bg aku dah ok laaa...pendapat korang??? korang blh tinggalkan komen klu ade kekurangan yea...or korang gak leh bg aku idea mcm mane la nk wat header yg menarik mcm yg korang punya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...