Followers

Saturday, June 25, 2011

Esok Hari Ahad

Esok mmg hari ahd.. maknanye esk ade kelas la... nape la esk x cuti yea... aku rase sepanjang sebulan aku bljr, x pernah aku jumpa hari ahad.. bukan hari ahad dah xde lam kelendar, tp ble jumpa je hari ahd, msti asyik cuti je.. tp tu yg bez sbnrnye.. hikhikhik. nmpk sgt pemalaskan.. xde ke org nk msj ckp esk smua kelas cancel.. ala, x yah tggu la.. confem x de nye.. klu asyik je cuti, x hbs silibus la nmpk gayanye.. tgk2, dekat final mula stress coz byk sgt kelas ganti.. nk hbs kn silibus katakan.. awl2 nk cuti sgtkan.. padan muka.. :p klu jd camtu, xpe la x cuti byk sgt.. dh la ni sem last, x nak la ade ape2 mslh.. biar semua berjalan ngan lancar..
tp aku rase minggu ni byk kelas xde.. coz sorg lec aku xde minggu nih.. dah la die ajr 2 subjek.. maknanye 4 kelas la cancel.. klu dpt blk rumah, xpe la..bezz..hehehe. tp klu duk sana gak, wat ape.. borim tahap gaban.. gaban 2 ape sbnrnye?? aku pn xtau.. dengar org ckp je.. huhuu. dengar2 nye lec yg ni nk ganti kelas hari jumaat.. tp yg pasti aku x pegi la.. balik lg bez... hehe.. asyik2 blk je aku nih kan... macam ade laki lak kat rumah tu.. bukan ape, umi asyik call suh blk.. rindu katanye.. hehehe. betul ker?? hahaha.. yg pasti, x lah.. aku yg rindu rumah sbnrnye.. nasib baik la rumah dekat je.. klu jauh, mstilah x selalu blk.. mau hbs duit utk tiket je.. baik wat shoping kan... hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...