Followers

Saturday, January 22, 2011

lame dah...

salam..
lame dh aku x update blog aku ni...
yea la, dh bz... nk wat mcm mane kn...
lg pn mood aku xde utk aku edit blog aku supaya lbh menarik..
nk mengedit ni perlukan mood yg baik gak...
bru la dpt hasil kn blog yg menarik...

pg td aku g Pasar Tani Bechah Durian (name tmpt 2)...
aku merempit nga umi aku...hehehe
merempit secara haram la sebab aku x de lesen motor..
kete pn leseb L je...
wlpn tmpt die jauh d tgh2 kampung..
org rmai tetap berkunjung ke sni... 
barang2 murah, sbb 2 rmai yg dtg...
kain, tudung dan mcm2 lg d jual dgn hrga murah...
ni ade beberapa keping gmbr aku smpt snap...
aku buat slamber je mase ambk gmbr 2 wlpn ade je yg pndg...


setelah hbs jelajah smua tmpt,
dan inilah hasilnye....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...