Followers

Monday, January 31, 2011

Dalam Kelas

dh lame aku x hiraukan blog...
rase mcm mls dh nk jenguk blog...
tp mlm ni tba2 aku rase nk menulis skit...
nk tnjuk keadaan kls bahasa inggeris ku bila lec suh wat discussion...


<madam dh bg tugas, tp xtau la ape yg d bicangkan 2>



<ni la discussion yg d buat...hehehe.. 
yuni (bju purple) die sorg je sbnrnye yg wat keje...
zati(bju merah) jd pengacau je...
sorg lg ahli group aku hilang entah ke mane dh..
aku?? ni yg ambk gmbr ni...hehehe>



<owh, d sini rupa-rupanye k.yana (ahli group aku yg hlg td)...
ni bukan pasangan bercnta yea... diorg borak2 kosong je...(jgn slh fhm lak yea)
kitorg mmg rapat smua>



<aku dtg mencelah...hehehe... diorg ni buat2 discuss je sbrnye>



<eh, nape mata aku tiba2 terbeliak 2?? terkejut tgk flash kot>



<sngaja memblurkan diri...hehehe..(sbnrnye gmbr x menjadi)>


mcm ni la keadaan kls ku kalau madam suruh buat discussion..
discussion lain lak yg d buatnye...
nsb baik la madam ni spoting...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...