Followers

Wednesday, February 16, 2011

buat-buat busy

hye everybody....
dh lame aku x update my blog...
nk wat mcm mane kn...
busy.. busy... dan busy...

(gmbr ni dri mr.google)

test.. test.. test...
2 la bnda yg wat aku busy sgt...esk ade 1 lagi test...dh la 5 chapter...mmg giler la nk stdy smua 2..
aku bru je stdy 2 chptr..tggl la lagi 3...smpat ke x nk hbs kn mlm nih..dh la esk jg la nk kne hntr assaigment...
1 bnda pn aku x wat lagi..article utk wat assaigment pn xde lg.. KOSONG..
smua artikel yg aku cri kne reject, so xtau dh nk wat sal ape...
TENSION!!! tp aku still leh wat relex...
wat relex jelah kn... nk wat mcm mane lg...
(mcm dh redha je ni)
tp mlm ni aku kne brusaha gak dpt kn article dan siapkan assaigment...hrp2 dpt la aku siapkan smua...

YEAHHHHH!!!!!!
esk blh blk rumah....
dh lame aku x blk rumah...
brape lame yea??? (kne ambk calculator nmpk nye utk kira nih)
selepas di tambah, di tolak, di darab, dan di bahagi...rupa2 nye aku dh x balik selama 2 minggu...
WAH!! lame nyeee.....
msti kampung aku byk dh brubah kn...
kot2 dh ade shoping complex sblh rumah aku...bangunan2 pn msti dh tggi2 smua...
xde dh yg naik motor... basikal lg la xde...smua pakai kete yg blh terbang dh...
hebat2...

 (ni pn dri Mr. Google)

eh, jauhnye otak aku melencong.... ni gara2 dh lame x blk...
2 minggu tu, bagaikan 2 tahun tau... heheheh
biasa la... selama ni tiap2 minggu blk rumah...eeiiiii.......... 
x sabar dh nk balik esk!!!!





2 comments:

  1. 2 la...
    lame dh atie x blk kn...
    dh rndu sgt2 kt rumah nih..
    kak po la..
    blk skmo...
    hehhehee

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...